• Home
  • Sollicitatieprocedure
  • Contact
  • Onze jobs
  • What makes your day?
  • Over ons
  • Solliciteer hier
  • Onze jobs
  • What makes your day?
  • Over ons
  • Solliciteer hier
  • Home
  • Sollicitatieprocedure
  • Contact

What makes Aäron's day?

"Mijn kennis wordt hier elke dag aangevuld."

Deel deze testimonial

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Mail
  • Link kopiëren
“Hoe beter de machines werken, hoe gelukkiger mijn collega’s zijn!”

“Ik ben hoofd van de technische dienst. Wij staan in voor het preventief onderhoud van het machinepark. Ook de storingen en depannages die zich tijdens de dag voordoen, lossen wij op. Elke dag is anders. Het gaat van onderhoud tot taken die doorstromen vanuit de kwaliteitsdienst, 101 dingen. Elke dag brengt nieuwe uitdagingen, en we leren altijd iets bij. Voor dingen die we zelf niet kunnen oplossen, komt er een externe expert, meestal de leverancier, ons assisteren. Daar proberen we iets van op te steken. Als het probleem zich nog eens voordoet, kunnen we het dan zelf oplossen.”

 

Veel bijgeleerd

“Zeven jaar geleden kwam ik als elektricien uit de meer huishoudelijke sector. Toen ik hier begon, bestond deze dienst nog niet. Er was nog geen onderhoudstechnicus, geen materieel, geen werkplaats, niets. Ik kende eigenlijk ook niets van dit soort machines. Ik wist enkel naar wie ik moest bellen als er iets kapot was. Maar ik liep mee, nam foto’s, schreef alles op, en zo leerde ik bij. De volgende keer probeerde ik het zelf op te lossen. Maar de eerste jaren waren een harde leerschool. Ik heb hier nog rondgelopen met traantjes in mijn ogen. Ik belde naar huis en zei: ‘dit is niets voor mij’. Maar ondertussen beet ik door en leerde ik dagelijks bij. Daar moet je tegen kunnen, constant geconfronteerd worden met dingen die je nog niet kan oplossen. En zo vul je je pakketje met kennis altijd maar aan. Mijn dag is goed als op het einde van de dag alle machines draaien, en we geen technische storingen hebben gehad. Als een klant iets wil en het moet gemaakt worden op die machine, dat we niet moeten zeggen dat ze twee dagen moeten wachten omdat de machine kapot is. Ik ben blij als alles werkt. En hoe beter de machines werken, hoe gelukkiger mijn collega’s zijn én onze klanten uiteindelijk! Het is geestig voor iedereen als alles werkt.”

 

Respect voor het personeel

“Niet opgeven is mijn tip voor nieuwe mensen. Als je hier lang genoeg werkt, kan je een heel sterke schakel worden in de ketting. Een job waarvan je kan zeggen: als ik hier niet ben en er gaat iets kapot, hebben ze een probleem. Dat mes snijdt natuurlijk aan twee kanten. Als je in verlof bent, of het is nacht, dan moet je toch paraat staan als er iets defect is. Maar ik hou er wel van dat ik enigszins onmisbaar ben, dat ik iets te betekenen heb. Ik krijg er veel voldoening van. Flexibiliteit naar de klant toe is hier een kernwaarde. Maar ook kwaliteit leveren. Klanten kunnen bijvoorbeeld tot drie uur ’s middags bellen om een bestelling door te geven voor de dag erop. Dat is een mooie extra service die we bieden. Vanuit DKO zelf is er ook veel respect en flexibiliteit naar het personeel toe. Als er iets kapot is, en ik heb al acht uur gewerkt, ga ik het toch nog herstellen. Maar als ik morgen zeg dat mijn dochter ziek is en ik twee uur niet kan werken, dan begrijpen zij dat ook. Het is geven en nemen. In een ander of groter bedrijf is dat niet altijd mogelijk.”

 

Mijn favoriete product?

“De piccoloworstjes. Overal waar ik ze mee naartoe breng, vindt iedereen ze heel lekker. Op de barbecue van de hengelclub bijvoorbeeld. Met de piccoloworst kom je nooit in verlegenheid. Ik heb er dit jaar weer honderd gekocht, en ik krijg altijd positieve commentaren. Ze zijn gemarineerd vanbuiten, lekker gekruid vanbinnen, en ze bakken geweldig goed! Ik eet ze zelf het liefst met gestoofde ajuin en curryketchup, tussen een broodje. Het is echt een culinair orgasme!”

Aäron

Ontdek wat hun dag maakt

Elien, werknemer van Dekeyzer-Ossaer
Elien Kwaliteitsmedewerker

“Je weet dat als je iets vraagt, het in orde komt. We zijn er voor mekaar”

“Ik ben QID-medewerker van Dekeyzer-Ossaer. QID staat voor ‘Quality – Innovation & Development’. Ik doe voornamelijk klachtenbeheer en opvolging…

Frank, werknemer van Dekeyzer-Ossaer
Frank chauffeur CE

“Collegialiteit, dat is ook: luisteren naar elkaar!”

“Ik werk eigenlijk voor FoodExpress, het transportbedrijf van Dekeyzer-Ossaer. Ik ben chauffeur CE, en ik ga lossen bij klanten. Soms moet ik nog…

Shari, werknemer van Dekeyzer-Ossaer
Shari Afdelingsverantwoordelijke gehaktzaal

“Je zie goe bezig, nog e duwtje! Dat zeg ik vaak tegen mijn collega’s. Ik motiveer hen graag”

"Mijn functie houdt verschillende dingen in. Ik ben afdelingsverantwoordelijke in de gehaktzaal. Ik kijk of alles goed verloopt, controleer de…

Aline, werknemer van Dekeyzer-Ossaer
Aline HR-medewerker

“Hier weet je nooit wat de dag brengt, daar hou ik van”

“Ik werk op de HR-afdeling. Ik doe de ontvangst van nieuwe medewerkers, leid hen rond, beantwoord hun vragen. Gaande van: waar kunnen ze werkkledij…

David, werknemer van Dekeyzer-Ossaer
David Assistent PQ

“Als ik een goeie week gehad heb op het werk, dan is het weekend ook goed”

“Ik zorg samen met Kyriana en Siel dat de productie in goede banen verloopt. Wij sturen de andere afdelingen aan, zodat er zo weinig mogelijk fouten…

Xavier, werknemer van Dekeyzer-Ossaer
Xavier Productiemedewerker dicing

“Ik krijg er voldoening van als ik anderen kan helpen”

“De organisatie zit hier goed in elkaar. Je ziet dat aan de mensen die hier werken. Doen ze het graag of niet, je merkt dat. Als nieuwe mensen ergens…

Brigitte, werknemer van Dekeyzer-Ossaer
Brigitte Hoofd reinigingsploeg

“Mijn werkdag is goed als ik het hier proper kan achterlaten”

“Ik ben hoofd van de poetsdienst. Wij moeten zorgen dat alles proper is. De machines moeten elke dag gereinigd en ontsmet zijn. Ook de vloeren, de…

Kiryana, werknemer van Dekeyzer-Ossaer
Kyriana Assistent PQ

"Ik begon hier als jobstudent. Omdat ik het zo leuk vond, ben ik gebleven"

"Ik ben hier begonnen als jobstudent op mijn 15de. Mijn mama werkte hier als industrieel reiniger. Via haar kwam ik hier terecht. Omdat ik de job zo…

Aäron, werknemer van Dekeyzer-Ossaer
Aäron Hoofd technische dienst

"Mijn kennis wordt hier elke dag aangevuld."

“Ik ben hoofd van de technische dienst. Wij staan in voor het preventief onderhoud van het machinepark. Ook de storingen en depannages die zich…

Mathia, werknemer van Dekeyzer-Ossaer
Mathia Magazijnier diepvries

"Hier wil men collegialiteit creëren. En dat lukt. Ik ben hier nog altijd content"

“Ik ben diepvriesmagazijnier. Ik verzorg de afwerking van diepvriesorders en verwerk ook de binnenkomende voorraad in ons stockbeheerssysteem. Zulke…

Word jij ook lid van onze familie?

Bekijk onze vacatures
Bel ons
Stuur ons een bericht

Bel mij op!

Naam
Barnestraat 1
8680 Koekelare
jobs@dko.be 051 59 10 56
Barnestraat 1
8680 Koekelare
jobs@foodexpress.be
Amersveldestraat 94
8610 Kortemark
jobs@carroo.be
  • Onze jobs
  • What makes your day?
  • Over ons
  • Solliciteer hier
  • Home
  • Sollicitatieprocedure
  • Contact
Facebook Linkedin Instagram

© 2025 Dekeyzer-Ossaer nv

BTW BE 0462 283 093

© 2025 FoodExpress bv

BTW BE 0686 838 786

© 2025 Carroo bv

BTW BE 0440 613 986

Privacy policy
Like a Virgin